W sobotę 24 marca odbyła się Regionalna Konferencja WOM
"Od czynności do obrazu".
Pierwszą część konferencji stanowiły interesujące wykłady:
-  Charakterystyka podstawy programowej z matematyki ze szczególnym uwzględnianiem I i II etapu edukacji – wykład Anny Dubieckiej.
- Uwarunkowania nauczania matematyki na II etapie edukacji od roku szkolnego 2012/2013 – wykład Barbary Dubieckiej-Kruk.
- Kiedy pojawia się abstrakcja... Treści programowe a rozwój poznawczo-emocjonalny dziecka - wykład Ewy Olszewskiej-Patykiewicz.
1. Technologia informacyjna w edukacji matematycznej, czyli jak łagodzić problem skoku edukacyjnego – dr Agnieszka Herma.
2. Przejść czy przeskoczyć - o pokonywaniu progu między I i II etapem edukacji. Propozycja ćwiczeń na zajęcia z geometrii – Mariola Maryszewska-Kwaśny.
3. Doskonalenie umiejętności sprawnego liczenia w zakresie czterech podstawowych działań matematycznych – Helena Byrdy, Teresa Michalska.
4. Czynnościowe nauczanie matematyki sposobem rozwiązania problemu nauczania trudnych pojęć matematycznych - Maria Kaczmarzyk.
5. Jak się nie przewrócisz, to się nie nauczysz – czyli co dobrego wynika z uczniowskich błędów – Jolanta Biernat.
Materiały z moich warsztatów dostępne są pod adresem
e-doradztwobb.pl
 
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz